אקסילוג

קורס ניהול תמיכה במוצר - ILS

קורס זה מקנה את הבסיס לעיסוק בתחום ניהול תמיכה במוצר (ניהול ILS). הקורס מיועד לכל מי שמתעתד לעסוק בניהול ILS או תמיכה במוצרים טכנולוגיים וסוקר את כל נושאי התמיכה הכוללת במוצר: ניתוחי תחזוקתיות, תיעוד והדרכת לקוחות, הטמעת מערכות והיבטים ניהוליים וכלכליים של ניהול התמיכה והשרות.

הקורס מיועד לקבוצות וארגונים.

קהל היעד: מהנדסים וטכנאים המעוניינים להשתלב בתחום התמיכה במוצרים טכנולוגיים, ומנהלי פרוייקטים הנדרשים לטפל בהיבטי התמיכה במוצר.

משך הקורס: 40 שעות פרונטליות

מה זה ILS ?

ILS הוא קיצור של Integrated Logistic Support. תחום ה-ILS או בשמו העברי - תמיכה כוללת במוצר (תכ"מ), הפך לגורם מרכזי בהצלחת פרוייקטים טכנולוגיים. גישה ניהולית/הנדסית זו, משלבת ראייה וטיפול מערכתי בכל היבטי התמיכה במוצר על-מנת להבטיח את התאמתו לצרכי הלקוח ואת קליטתו המהירה והחלקה. תכנון והכנה של חבילת ILS אופטימלית לפרוייקט תבטיח שביעות רצון של הלקוח וחיסכון בעלויות מחזור החיים של המוצר. אנשי ILS מקצועיים הם מצרך נדיר ולכן הביקוש לבעלי מקצוע בתחום זה גדול.

למי מיועד קורס ILS ?

קורס ILS מיועד למהנדסים, הנדסאים וטכנאים המעוניינים להשתלב ולהתמחות בתחום ה- ILS וכן לאנשי ILS מתחילים.
קורס ILS מתמקד בנושאים הרלוונטיים לצורך הגדרה וניהול פרוייקטים הכוללים היבטי ניהול ILS, תמיכה במוצר והנדסת תחזוקה. הקורס מכשיר את המשתתפים לנהל פעילויות ILS  ולהבטיח קבלת תוצרים איכותיים, מותאמים לצרכי הפרוייקט בעלות מינימלית.
אנשי ILS מנוסים ובוגרי קורס ILS בסיסי זה יכולים להמשיך ולהעמיק את ידיעותיהם בקורס ILS מתקדם (פרטים בקישור).

תוכנית קורס ILS:

מבוא

  • ILS – הגדרות והכרות ראשונית
  • שילוב ILS בחיי הפרוייקט
  • מבוא להנדסת תחזוקה
  • מרכיבי ILS

ניהול ILS בשלב הרכש

  • הגדרת דרישות
  • הכנת מפרט ו-SOW בנושאי ILS
  • חישוב עלות מחזור חיים (LCC)
  • הערכת חלופות

הנדסת ILS

  • תכן לתחזוקתיות ובדיקתיות
  • אמינות וזמינות
  • מדדים, פיקוח וסיקרי תיכון
  • ציוד בדיקה (צב"ד) ותמיכה (צת"ת)
  • אריזה ושינוע
  • ניתוחים לוגיסטיים

ניהול ILS בשלב האספקה

  • אופטימיזצית חלפים
  • תכנון מדיניות תחזוקה
  • הגדרה והקמת תשתיות קליטה

הטמעה

  • ספרות טכנית – התאמה למוצר ולמשתמש
  • הדרכה – כלים להשגת הטמעה אפקטיבית
  • ליווי ותמיכה במשתמש

תמיכה לאורך חיי המוצר

  • הגדרה ותמחור אחריות
  • חוזה שרות – הגדרה, סוגים ותמחור
  • ניהול תחזוקה ומלאי חלפים לזמינות
  • מעקב ושיפור לאורך חיי המוצר
This website uses cookies to improve performance and to enhance the user experience.
Accept